marketing kiszervezés / outsourcing
TV-csatorna marketing & disztribúció
Marketing + disztribúció
Egy televíziós csatorna hosszú távú sikerességéhez a piacon egyedi és kiváló tartalom mellett arra is szükség van, hogy ÁLLANDÓ és HELYI marketinges és disztribúciós háttér álljon rendelkezésre.

Különösen fontos ez akkor, ha az adott csatorna anyaországtól eltérő, külföldi piacon szeretne megfelelő piaci pozíciót kiépíteni.

Közös marketing és disztribúciós csapattal lehet a leghatékonyabban elérni a célokat:
  • megfelelő lefedettség kiépítése
  • A nézettség növelése
  • A bevételek növelése: programdíjak + reklámbevételek
Cégünk a marketing és disztribúciós szolgáltatásokat egy csomagban ajánlja, de természetesen lehetőség van a szolgáltatási ágak önálló igénybe vételére is.



A TV-csatornák részére helyi értékesítési és marketing osztályt biztosítunk, folyamatos elérhetőséggel.

Módszerünk, munkafolyamataink
  • Külföldi gyártású/ nem helyi gyártású tartalmakat sugárzó csatornák esetében marketing stratégiánk központi eleme az ún. "honosítás" . Ez azt jelenti, hogy megtaláljuk és aktivizáljuk az adott TV-csatorna tematikájára fogékony helyi fogyasztói szegmenseket, releváns szakmai csoportokat, szervezeteket, a médiát.
  • A piacra-lépést háttérelemzések elvégzésével segítjük (pl. piac és versenytárselemzés, értékesítési potenciál meghatározása), a programszerződéseket letárgyaljuk.
  • A disztribúciós tevékenység marketing támogatását kiemelt fontosságú területként kezeljük.
  • A csatornát a helyi piachoz pozicionáljuk, meghatározzuk az egyedi értékesítési fókuszpontokat.
  • A csatorna tematikájára épülő, egyedi marketing és PR stratégiát dolgozunk ki. Niche csatornák esetén specialistát is bevonunk a marketing és PR munkába.
  • Éves értékesítési és marketing tervet, éves akciótervet készítünk a corporate elvárásoknak, céloknak megfelelően (adaptáció + helyi sajátosságok beépítése).
  • Termékfejlesztési javaslatokat dolgozunk ki (pl. VOD tartalmak kialakításához).
  • Megszervezzük és biztosítjuk a részletes programinformációk folyamatos elérhetőségét: programmagazinok (print, online), EPG, média.
  • Tartalom alapú együttműködéseket alakítunk ki (média, szakma).
  • Releváns szakmai együttműködő partnerségeket alakítunk ki: szakmai szervezetek, rendezvények.
  • Megszervezzük a csatorna folyamatos marketingkommunikációját.
  • Szakmai hátterünknek köszönhetően ismerjük a helyi televíziós szolgáltatók igényeit, elvárásait, amelyeket be is építünk a marketing és értékesítési aktivitásokba.
  • Az operátorokkal közös kampányokat, aktivitásokat szervezünk.
  • Marketing és értékesítési munkánkat a proaktivitás és az önállóság jellemzi, komplex riportolás áll ügyfeleink rendelkezésére (tervezés - operatív munka, előfizetői számok, programcsomagok, stb).
  • Az előfizetői adatokat (előfizetői számok, programcsomagok) folyamatosan elemezzük.
  • Figyelemel követjük a helyi szabályozási környezet változásait, javaslatokat teszünk a szükséges intézkedésekre, változtatásokra.
  • Disztribúciós csapatunk folyamatos kapcsolatot tart a szakmai szövetségekkel és kiemelt ügyfelekkel.
További előnyeink:
  • Nincs saját gyártású, tulajdonlású TV-csatornánk, így megrendelőink termékeire fókuszálunk maximálisan.
  • Portfoliónkban nincsenek versenytárs TV-csatornák.
  • Operátori és műsorkészítői oldalon is szereztünk tapasztalatokat, ami nagy előny egy új piacra lépő csatorna számára az ideális lefedettség a legjobb árak elérése érdekében.
  • Számos szakmai referenciával, releváns szakmai díjjal, elimeréssel rendelkezünk.
  • Komplex disztribúciós és marketing rendszert kínálunk.
Tevékenységi köreink
Tematikus televíziós csatornák teljes körű marketing tevékenységének ellátása a stratégiai tervezéstől az operatív tevékenységekig.

Teljes körű disztribúciós tevékenység biztosítása.