Marketing filozófiánk:
A legjobb marketing a termék és szolgáltatásfejlesztés, amely hosszú távon biztosítja a versenyképesség megtartását és növelését.1. Marketing célok meghatározása
- kötetlen beszélgetés a cégvezetéssel, amelynek célja a termékek, a szolgáltatások, a piac és a marketing elvárások megismerése, a marketing büdzsé meghatározása
- kérdőív készítése az információk pontosítása, a fókuszpontok meghatározása céljából
- célirányos, kérdőíves interjú a cégvezetőkkel, a konkrét marketing célok meghatározása
- referenciák, esettanulmányok bemutatása
2. Szerződéskötés
- Az 1-es pont alapján meghatározásra kerülnek a feladatok és az azok elvégzéséhez szükséges óraszámok.
- Elkészül az ajánlat
- Az ajánlat elfogadása, szerződéskötés
3. Marketing terv és akcióterv készítése (teljes marketing terület /
marketing részterület)
4. Operatív megvalósítás
- A marketing tervben meghatározott feladatok megvalósítása